Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
• Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
• Hos oss kan du betale både med faktura, kort og Vipps via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
• Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
• Vi sender kun varer til adresser i Norge.
• Vi har gratis frakt i Norge over kr 2000,-.
• De fleste ordrer sendes fra oss innen 3 dager fra din bestilling.
• Du kan velge en annen leveringsadresse i Norge, enn din private adresse.
• Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport, skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
• Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss, vil bli trukket for kostnadene dette medfører – inntil kr 500,-.
3. RETUR / ANGRERETT
• Du har alltid 14 dager full returrett.
• Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen.
• Angrettskjema skal være sendt fra oss som e-post ved kjøp og/eller i pakken med varene.
• Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
• Returner uskadet og ubrukt vare i original-emballasje – i samme forfatning som da du mottok varen.
• Merkelapper og hang-tags skal være på produktet, slik det var da du mottok varen.
• Du står selv for fraktkostnader dersom du ønsker å returnere / angre kjøpet ditt. (jf. Angrerettloven § 15, første ledd)
• Du får refundert pengene for varene (ikke porto) i løpet av ca 14 dager etter at vi har mottat varene hos oss.
• Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til: Studio Skadal, Brøtsøveien 175, 3148 Hvasser
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vi hjelper deg.
• Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail.
• Du kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen – avhengig av den konkrete situasjon.
• Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
• Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
• Ved reklamasjon på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
• Ved transportskade, gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
Studio Skadal
MaryAnn Skadal
Brøtsøveien 175
3148 Hvasser
Mail: maryann@studioskadal.no
Tlf: +47 41 25 91 45