Gratis frakt over kr 2000,- til postkasse / nærmeste hentested
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Gratis frakt over kr 2000,- til postkasse / nærmeste hentested | Leverer kun i Norge | Showrom etter avtale

Showrom for deg og dine / Venninnekveld / DegTid

Showrom åpent ved avtale. Tlf 41 25 91 45.

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING
• Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
• Hos oss kan du betale både med faktura, kort og Vipps via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
• Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.


2. FRAKT
• Vi sender kun varer til adresser i Norge.

• Vi har gratis frakt i Norge over kr 2000,-.

• De fleste ordrer sendes fra oss innen 3 dager fra din bestilling.
• Du kan velge en annen leveringsadresse i Norge, enn din private adresse.

• Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport, skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

• Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss, vil bli trukket for kostnadene dette medfører – inntil kr 500,-.


3. RETUR / ANGRERETT
• Du har alltid 14 dager full returrett.
• Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen.
• Angrettskjema skal være sendt fra oss som e-post ved kjøp og/eller i pakken med varene.
• Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
• Returner uskadet og ubrukt vare i original-emballasje – i samme forfatning som da du mottok varen.
• Merkelapper og hang-tags skal være på produktet, slik det var da du mottok varen.
• Du står selv for fraktkostnader dersom du ønsker å returnere / angre kjøpet ditt.  (jf. Angrerettloven § 15, første ledd)
• Du får refundert pengene for varene (ikke porto) i løpet av ca 14 dager etter at vi har mottat varene hos oss.
• Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til: Studio Skadal, Brøtsøveien 175, 3148 Hvasser
 

4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vi hjelper deg.

• Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail.

• Du kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen – avhengig av den konkrete situasjon.

• Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

• Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

• Ved reklamasjon på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

• Ved transportskade, gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Studio Skadal
MaryAnn Skadal
Brøtsøveien 175
3148 Hvasser

Mail: maryann@studioskadal.no
Tlf: +47 41 25 91 45